SÖNDAG

Hej vänner. Kan ju börja med att säga att jag INTE är på jobbet. haha känns som att jag börjar många inlägg med att säga att jag är på jobbet. Men jag menar jag jobbar ju typ jämt känns det som så det är ju inte konstigt. Men iaf så har jag just slängt mig i soffan. Kom just hem från mamma och pappa. Patrik och jag käkade middag hos dem idag och eftersom att vi inte setts på ett tag blev det rätt mycket tjöt som vanligt. Innan det så var jag och Patrik på gymmet och körde bodypump. DUM IDÈ. Iaf för mig haha. Har rätt go träningsvärk i benen och kunde inte anstränga benen under passet. Fick öka vikterna på rygg, triceps och biceps istället så det kändes rätt bra ändå att kunna ta ut sig lite. Sa till Emma att jag avbokar bodypumpen imon, jag menar träningsvärken i benen kommer nog att vara värre så då känns det inte så bra att träna. Har dessutom tränat tre dagar i rad så jag känner för en vilodag imon. Behöver också laga lite mat så att jag har några matlådor under veckan. Oj nu blev det ett till inlägg om träning .. Sorry men det är ju så himla kul haha. Ska komma på något kul att skriva om imorgon, då blir det inget prat om träning! Nu ska jag kika runt lite på internet och försöka hitta en fin vinterjacka! Nattinatti <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide