Seriously

Godmorgon! Eller ah, halvgod morgon. Jag blev väckt av bygg-gubbarna utanför igen. Kl 7 börja de gapa och banka utanför, kul.. Trodde de skulle jobba mellan 8-16? Aja inte mycket att göra åt, hann inte kolla pappret vi fått om arbetstiderna innan jag sprang till spårvagnen. Ser ut och känner mig som en skunk idag haha. Jag är så fruktansvärt trött. känns som att jag alltid är trött nu för tiden. Orkade inte skriva igår men hade ändå inget intressant att säga. Jobbade 07.30-16.30 och sen åkte jag och träffade Patrik vid gymmet och så tränade vi bodypump igen. som vanligt hihi. Blir inget träning dag men på fredag, lördag och söndag kommer det att bli massor av träning! Måste jobba nu, 08.30-17.30 idag. Hörs sen!
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide