PÅ JOBBET IGEN

Herregud vad trött jag är! Inte okej att sluta kl 10 på kvällen och dagen efter börja halv 7. Inte okej att bara sova ca 6 timmar. Jag behöver ca 9 timmar för att vara utvilad. Ligger rätt mycket minus på sovkontot just nu hehe.. men aja dricker min celsius och försöker att piggna till. En annan sak som inte är okej är att alla som jobbat natten går om 5-10 min och då blir jag helt själv här, Anna kommer halv 8 så jag är inte ensam så länge men endå. Gillar inte att va här helt själv ju! Hoppas det blir en lugn dag iaf, just nu ringer det ingenting alls. Inte så konstigt kanske, det är inte så många som är vakna vid den här tiden på en lördag. Ska gå och lämna maten i köket nu så vi hörs sen. HEJHEJ
 
156686_417699828296468_487217619_n_large
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide