JULEN

Helt plötsligt blev jag så otroligt sugen på jul. PATRIK VI SKA HA EN STOR GRAN I ÅR. Inte din lille fjuttige som är mindre än Gustav haha. Oh vad jag vill ha jul! Tända ljus, snö, julpynt, pepparkakor, lussebullar, liseberg, granar och julklappar! Det är så himla mysigt ju. älskar julen. Jag är så himla glad över att jag fick semester över jul, bäst! asså jag kan egenligen jobba vilken dag som helst men inte julafton! Julafton är väldens bästa dag. Hm jag har knappt börjat att tänka på alla vill ha i julklapp. Har några idéer än så länge men de kommer jag självklart inte skriva här, haha man är inte så dum som man ser ut!
 
Tumblr_mcaud1yhrg1ql3pazo1_500_large
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide