idag är det en såndär dag

Tumblr_mb80n9pmdt1rr3l61o1_400_large
 
 
Hejhej mina hjärtegull. Hur är det med er? Jag mår rätt bra, trött och mätt men ska väl inte klaga. Det kunde ju varit mycket värre. Sitter på jobbet nu, har rast. Jobbar 8 timmar idag så slutar halv 4, så skönt att komma hem tidigt ändå. Har lite att göra hemma så som städning och diskning. Hade haft tid att ta hand om de igår men jag orkade inte riktigt. Ville bara ligga och mysa i soffan med mina älsklingar och animal planet. HAHA beroende! Jag längtar hem för att se på tv .. löjligt ändå. Är ledig imon och på onsdag. Vet inte vad jag ska göra imon men på onsdag ska jag och Emma träna bodypump. Taggad trots träningsvärk i ryggen men de borde gått över tills på onsdag. Annars kör vi ändå!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide