GYMMA!

Hej! Sitter och väntar på spårvagnen som kommer om typ 15 min. Är på väg hem från gymmet! Hihi de kändes riktigt bra idag. Blev 30 min cykel, 30 min styrketräning med fokus på armar och sen 10 min på crosstrainern. Jag är så himla svag i armarna! Jag körde bicepscurl och hade typ den minsta vikten för jag är så jäkla svag. Killen efter mig började att köra och blev helt förvånad för att jag körde så lätt typ haha han titta på mig som att jag va svagast i världen, vilket jag är! Men fick några tips av honom som jag är glad över :) tips är alltid bra! Ska duscha när jag kommer hem, glömde ta med mig handduk och duschgrejer... Sen blir mat! Känner att jag börjar bli hungrig nu trots att jag nyss svepte shaken!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide