Stackars stackars mig

Hallå! Orkade inte skriva mer igår så det får bli en snabb uppdatering nu istället. Efter jobbet igår åkte jag hem, packade väskan och så drog Patrik och jag till gymmet. Först va de rätt mycket folk men tillslut var det kanske 7 personer + mig och Patrik, så det va skönt. Jag körde mage igår, kände att de va ett tag sen som jag verkligen fokuserade på magen. Herregud, hostar jag så får jag typ kramp i magen haha. Go känsla men ändå inte. Oh härligt, kikade just ut genom fönstret och upptäckte att de börjat regna. Hoppas de slutar sen, har bara skinnjacka på mig idag så kommer bli pisseblöt om det fortfarande regnar när jag ska hem. Är på jobbet nu btw.  Skriver sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide