SÖNDAG

Hej.
 
Jag har just kommit till jobbet, sitter med Jesper och Martin vilket känns skönt. Kunde varit värre om man säger så haha. Och dessutom är det ingen kö! Har det nånsin hänt innan? hihi. Tog bilen till jobbet och det var skitsvårt att hitta parkering! Hade helt missat att de är fortbollsmatch idag. Men iaf, imorse drog jag och Patrik till gymmet. Det blev först 30 min på crosstrainern och därefter körde vi biceps och triceps. Varför inte köra båda när man ändå håller på med armar tänkte vi. Orkar inte röra på mina armar just nu. Ah ska leta upp min celsius nu så att jag piggnar till lite. Hörs senare!
 
82331499407370330xcqupj5zc_large

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide