One tree hill

Hejhej. Sitter och kollar på One tree hill, det är verkligen en av mina favorit serier! Ska snart göra i ordning mig och åka till stan för att träffa Cissi. Länge sen jag såg henne så det ska bli mysigt att ses! Måste gå in på en Tele2 butik också, det går nämligen inte så bra att ringa till min telefon. Och igår skickade jag ett sms till Patrik och han fick 5 stycken haha så jag får nog kolla upp det. Min telefon har strulat ett bra tag och jag har tröttnat nu. Ska se om Cissi är lite sugen på att shoppa sen också hihi, länge sen jag köpte kläder nu känner jag. Förutom jackan jag fick hem igår då men kan man ha för mycket kläder? Men ah nu ska jag fixa mig! Slänger upp en bild på mina fina naglar som Therese gjorde igår också. Bilden är inte jätte bra men ni ser ju iaf hur de blev!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide