love life

Sitter just nu på spårvagnen, är på väg hem. Hade tänkt att åka hem, packa väskan och dra till gymmet men jag har träningsvärk typ överallt. Armar, mage, rumpa och ben haha så tror de kan vara bra för kroppen att vila. Blir träning senare istället. Kollade min statistik idag för hur jag tränat i oktober. Jag har tränat 15 gånger vilket är som att träna varannan dag. Känner mig as grym! Känner att jag mår bättre fysiskt och psykiskt så detta är inte bara en periodgrej. Detta är en livsstilgrej! Har även blivit mycket bättre på att fixa mat, asså veta vad som är bra och dåligt. Det är mycket jag inte kan men det är så sjukt roligt! Hihi ska nog göra lite mat när jag kommer hem, börjar bli hungrig! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide