Inte okej att vara vaken nu

Helt allvarligt nu. Jag är på jobbet. Asså hur dum i huvudet är jag som lägger in mig att jobba 6.30 varannan lördag haha. Skönt att sluta 13.30 iofs. Blev så nöjd när Patrik sa att jag kunde ta bilen till jobbet idag. Det är MYCKET skönare att ta bilen till jobbet när man börjar tidigt än att åka spårvagn. Kommer få ha bilen till jobbet imon med hihi bäst! Måste bara säga att jag är helt ensam nu.. Jag är den ända som börjar nu och de som jobbat natt gick precis hem. VARFÖR ÄR JAG ALLTID ENSAM !? Aja de kommer några 8.30 så jag är inte ensam så länge. Skriver mer sen när jag har vaknat till !
 
219620919298575803_l6fiqwro_c_large
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide