Här var det tomt

Heej, här var det tomt. Har inte haft någon inspiration överhuvudtaget och jag har bara jobbat och tränat så.. That´s it.  Har blivit sjuk dessutom så det blev ingen träning denna helgen. Känner mig gnällig och grinig för att Patrik gick iväg och tränade nu och jag måste stanna hemma. Allt känns bara skit just nu, hatar att ha ont i halsen. Kommer ha världens sämsta vecka nu också. Ska jobba 7 av 8 dagar, TOPPEN. Aja resten av perioden kommer att bli bättre iaf. Ska mysa med bebisen och titta på one tree hill tills Patrik kommer hem. Då ska jag laga en av mina favoriträtter tänkte jag, känner att jag förtjänar det när jag är sjuk och ynklig. Hörs imon!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide