EN HELT VANLIG ONSDAG

Sitter just nu på jobbet, trött som vanligt trots att jag sov från typ 10 igår kväll till 8 imorse. Hade en så himla konstig dröm i natt. Jag va jagad av en hel arme typ och så var jag tvungen att gömma mig och jag skulle slåss med nåt svärd som bara böjde sig och höll på haha. Har även för mig att Patrik väckte mig och klaga för att jag låg och knödde på honom. Vet inte riktigt om jag drömde det eller om de va på riktigt, får kolla med honom sen hihi. Ska inte göra så mycket idag, bara jobba. Jobbar samma tid imorgon så tänkte att jag skulle lägga mig tidigt ikväll så att jag är utvilad imorgon. De vill säga om jag slipper dessa jäkla drömmar! Skriver mer sen!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide