20121130

Godmorgon

Blev idag väckt av en härlig man utanför mitt fönster. Kan man gapa högre kl halv 8 på morgonen? Aja ingen sovmorgon idag heller, kanske imon. Bebis går bananas här hemma och springer på väggarna. På riktigt, ni skulle bara se haha. Ska äta lite frukost och därefter blir det en sväng på stan. Behöver köpa julklappar, julpynt och jag tänkt prov-baka kakan som vi skall äta på julafton. Den måste ju bli perfekt!
 
Igår vad jag ju på julbord, tänkte slänga upp lite bilder ni kan kika på. Och som sagt är det inte bästa kvaliten med tanke på att jag tog bilder i mörkret med min mobil. Hade det sjukt roligt trots att det var svinkallt.
love liseberg on christmas.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide