SNÖ<3

Tumblr_lwf0n5mtx21qdsyv3o1_500_large
 
Kom just till jobbet och ärligt talat är jag inte på humör idag. Är riktigt sugen på att träna men det finns inte riktigt tid för det denna helgen, dessutomär jag lite halvsjuk. Arbetar 15-24 idag, söndag och måndag. Aja det ska väl funka det också. Får försöka vara positiv!
 
Idag har jag, Patrik och Michael varit och handlat julklappar och pynt. Har fortfarande inte kommit på vad jag ska köpa till min pappa och bror. Alltid klurigt att komma på något till dem men det löser sig. Köpte med mig en julmust till jobbet och tog även med mig några dumle med pepparkakssmak, lördagsmys! Händer inget på jobbet just nu och jag hoppas verkligen att det blir en lugn kväll för det behöver jag. Skriver mer senare.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide