GOMORRON, GOMORRON

Godmorgon.
 
Har haft den konstigaste natten på länge. Gick och la mig vid 9 tiden igår eftersom att jag skulle upp vid 20 över 5. Tro fasiken att jag inte kunde somna. Kollade på klockan sista gången vid halv 1. Vid kl 2 så får jag för mig att min klocka ringt så jag hoppar ur sängen och går till toaletten för att fixa iordning mig. Kollar på mobilen igen och ser att klockan är 2. Står som ett fån och stirrar på mobilen och fattar inte varför klockan är 2. Går och lägger mig igen och kan självklart inte somna om. Lyckas på något sätt somna om och drömmer att jag skall köpa nåt djungelhus typ. Sen ringer klockan och jag går upp.
 
Skitnatt! Är så trött att jag inte vet vad jag heter typ. Ser fram emot att gå och lägga mig ikväll och få sova ut imon. Jobbar 16-23 med Emma imon och det känns helt okej. Hörs sen! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide