121202

Hallå hallå, vill inte börja inlägget med att jag är på jobbet. Det är väl klart att jag är på jobbet liksom! Iaf när jag skulle åka till jobbet så tänkte jag ta bilen. Dels för att det är svinkallt och dels för att de tar ett litet tag att åka hem ikväll/natt. MEN tro fasiken att bilen vägrar starta när jag skall åka iväg. Ringer Patrik som kommer ut och han får inte heller igång bilen. Jag joggar iväg till spårvagnen istället men missar den precis .. Tar nästa spårvagn och går av vid korsvägen. Missar precis spårvagnen jag skulle med.. Hoppar på en annan spårvagn som dyker upp lite senare, kliver av och springer resten av vägen. Kommer till jobbet och datorn är segast i världen.. På något sätt så lyckas jag ändå bara bli 2 minuter sen. GÖTT
 
Det ringer inget alls och jag skall gå på min rast nu. Hoppas kvällen blir lika lugn som igår, hur skönt hade inte det varit!? hihi. Sitter inne på tumblr, kommer nog slänga upp några inspirationsbilder senare. PUSSHEJ
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide