MÅNDAG

Kan inte förstå att jag börjar jobba på onsdag. Det är liksom i övermorgon. Hur kan 3 veckor gå så himla fort? Aja, jag är glad över att jag valde att inte komma tillbaka till jobbet på en måndag iaf haha. Måndag = kaos för mig. Så det blir bra att jobba onsdag, torsdag och fredag och därefter vara ledig över helgen. 
 
Idag lyckades jag faktiskt att gå upp tidigt trots att jag somnade typ vid 2 igår. Åkte direkt till Kungsmässan när jag vaknade för jag hade bokat en klipptid! Emma klippte ju mig för ett tag sedan och när hon klippt bort det slitna var jag sugen på ännu kortare så jag klippte av en bit till. Klippte mig hos en tjej som heter Nikolina och hon var supertrevlig och mitt hår ser ut som en dröm! Kunde inte vara mer nöjd!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide